۱۳۸۹ مرداد ۲۶, سه‌شنبه










همیشه با خودت بگو:
من از دانش درونی ام برای به جریان انداختن داد و ستد زندگی ام استفاده می کنم
با گذشت و بخشش می توان به عشق و محبت و نزدیکی به خدا رسید
من گذشته را با مهربانی رها می کنم و آزادی را تجربه می کنم
و توجهم را فقط بر امروز متمرکز می سازم
بر می خیزم و یا الله کنان بسوی مهمانی خدا می روم
در دل شب های تار و تاریک ،نور خدا را جستجو می کنم
خدایا مرا در احاطه نور الهی خود قرار ده تا هیچ چیز منفی در من نفوذ نکند
خدایا من همه ی خوبی ها و نعمت های جهانت را با قلبی گشاده می پذیرم
خدایا من خود خالق تجربه های زندگی ام هستم تا زمانی که خودم و دیگران را دوست دارم و همه را نحسین می کنم زندگی ام بهتر و بهتر می شود خدایا کمکم کن که یاد بگیرم که هر مشکلی راه حلی دارد و یاد بگیرم که یاد گرفتن برای من جالب و آسان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


درباره من

Bandarabbas, Hormozegan, Iran
علوم و روش آموزش آن به کودکان و نوجوانان و طراحی و تصویر سازی