۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

نکته ها




یادتان باشد و با خود تکرار کن خدای من ،خدای وفور برکت است ،خدای روزی رسان و شکست ناپذیر ،چون او شکست ناپذیر است پس من هم شکست نخواهم خورد. پاشید ، زانوی غم در بغل نگیر ،نیاید انرژی خود را اسراف کنید ،بلکه باید توجه خود را به سوی بنای زندگی مفید معطوف کنید. کافی است یک نفس عمیق بکشید ،تصمیم قاطع بگیرید و برای شکست نقایص و ضعف ها مصمم شوید

من عقیده دارم که تنها مانع موفقیت ، عدم سلامتی است. پس همیشه با خودت زمزمه کن و بگو «من هر روز سالم تر و زیبا تر می شوم. » یادت باشه همیشه از خدای خود سپاسگزار باشی زیرا بزرگترین نعمت و ثرو ت همان داشتن سلامتی است. خدایا سپاسگزارم بخاطر توانمندی ، توانگری و تندرستی و عشق پایدارم نسبت به خودت.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


درباره من

Bandarabbas, Hormozegan, Iran
علوم و روش آموزش آن به کودکان و نوجوانان و طراحی و تصویر سازی