۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

نکته ها




یادت نره و فراموش مکن تنها کار لازم برای غلبه بر موانع ، به کار گرفتن عزم و تصمیم قوی و اراده بیشتر است.

باور کنید وقتی کسانی در مسیر زندگیم پیدا شدند که کارم را از من گرفتن و سنگ اندازی کردند خود را نباختم

شروع کردم آن کار را به شکل دیگر ی انجام دادن. پس خود را شکست خورده حساب نکنید. و سعی بر بهبود شرایط زندگی خود داشته باشید و از فکر و خلاقیت خود بهره بگیرید. و در آخر یادت باشد به یمن فیض الهی راه درست را پیدا خواهید کرد. و جای را که راه نیست خدا راه می گشاید. خدا روزی رسان من و توست. تا خدا را داریم محتاج به هیچ چیز و هیچ کس نیستیم.



یادت باشه برای موفقیت در هر کاری فقط یک راه موجود است «پیش رفتن و انجام دادن آن کار।»پس دل نهادن به انجام کار و رفع موانع برای پیشرفت و موفقیت من و تو لازم است.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


درباره من

Bandarabbas, Hormozegan, Iran
علوم و روش آموزش آن به کودکان و نوجوانان و طراحی و تصویر سازی