۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

parsaanimation07

حضرت عیسی مسیح(ع) به امتش فرمود:
«غصه ی فردا را نخورید ، زیرا فردا غصه ی خودش را به همراه دارد. غم و اندوه هر روز برای آن روز کافی است.»
هنر خوشبخت بودن :
دو شخص که از پنجره به بیرون نگاه می کنند ،یکی مرغ در یایی را در آسمان می بیند و دیگری گل و خاک روی زمین را.
خوشبین گردهای نان کنجدی را می بیند ،بد بین سوراخ وسط آن را .
از این که کفش نداشتم ،اندوهگین بودم ،تا این که شخصی را دیدم که پا نداشت.
خاطرات و سرگذشت زندگی انسان ها در طول تاریخ ، پر از نمونه هایی است که نشان می دهد برخی از انسان ها ، با وجود زندگی در شرایط بسیار بد ،به موفقیعت دست یافته اند. و خوشبختی را به چنگ آورده اند.
لطفآ اگر کتاب را پیدا کردید توصیه می کنم بخوانید . کتاب کریستی بروان با عنوان «پای چپ من» یکی از خاطرات است که در آن نویسنده داستان زندگی اش را شرح می دهد . او در هنگام تولد فلج به دنیا آمد همه ی اندام های بدنش بی حس بود اما پس از مدتی مادرش متوجه شد که او با تلاش و تقلا قلم برادرش را برداشت از آن زمان بود که تلاش و کوشش آغاز شد او با کمک مادرش نقاشی می کرد ، احساسات خودش را بیان می کرد. کتاب می نوشت و حتی با کمک رایانه سخنرانی می کرد.
ای انسان اگر به شما بگویند به بیماری بدی مبتلا هستی و به زودی هنوز به سن 20 سالگی نرسیده اید در اثر این بیماری خواهید مرد و عمر شما کوتاه است چه حالی به شما دست می دهد. پارسا این مرحله را طی کرد و در جواب پز شکان فقط لبخند زد بله من یکی از کسانی بودم که در اثر تزریق یک دارو در کودکی به دردی دچار شده بودم که حدود 25 سال با این بیماری جنگیدم و روحیه خود را از دست ندادم. و با خودم گفتم من زنده می مانم زیرا خدا مرا دوست دارد . زیرا از سختی زندگی ،ترسی به خود راه ندادم من مثل شما درس نخوانده ام من همیشه نمی توانستم به مدرسه بروم ولی این ها باعث نشد که خود را انسان خوشبختی ندانم سعی کردم هنر خوشبخت بودن را در خود جستجو کنم. عزیزان من در همین ایران عزیز خودمان خیلی کسان هستند که زندگی پر از غم و اندو و یا شرایط بد درزندگی شان داشته اند و دارند ولی تلاش کردن تا به موفقیت دست پیدا کنند و خوش بختی را به چنگ آورند. پس نا امید مباش و خوشبختی در درون خود جستجو کن . پس بیائید وقتی از پنجره ی خانه مان به بیرون نگاه می کنیم ، گل و خاک روی زمین را نبینیم ، بلکه مرغ در یایی درون آسمان را ببینیم.
پس بیایید تا به خودمان کمک کنیم کاری که باید بکنیم این است که همدیگر را دوست داشته باشیم ، با هم مهر بان باشیم ،و از دیدگاهی متفاوت به حوادث زندگی خودمان نگاه کنیم. - فرخنده پارسا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر


بايگانی وبلاگ

درباره من

Bandarabbas, Hormozegan, Iran
علوم و روش آموزش آن به کودکان و نوجوانان و طراحی و تصویر سازی